Ο «Τρίτος Άνθρωπος» του Κάρολ Ριντ, στην ψηφιακά αποκατεστημένη κόπια του, γέμισε την Πλατεία Μητροπόλεως με τη μυστηριώδη αύρα της μεταπολεμικής Βιέννης, την υποβλητική μουσική του Άντον Κάρας και την εμβληματική παρουσία του Όρσον Γουέλς
Κάτω από τον έναστρο ουρανό της Αθήνας και τη σιωπηλή μεγαλοπρέπεια του Ιερού Μητροπολιτικού Ναού Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, ζήσαμε μια από τις πιο ατμοσφαιρικές κινηματογραφικές βραδιές του φετινού Φεστιβάλ.
Πίσω από τις σκιές και τα πασίγνωστα κάδρα του φιλμ νουάρ, αναδύθηκε ξανά η διαχρονική παραβολή για το φως και το σκοτάδι, το καλό και το κακό, σε έναν κόσμο που μοιάζει επίκαιρα... οικείος.
Ευχαριστούμε τον Οργανισμό Πολιτισμού, Αθλητισμού & Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων για τη συνδιοργάνωση, την Fischer, την Armani Beauty και φυσικά όλους και όλες εσάς για την παρουσία και την αγάπη σας για το σινεμά.
credits: Κυριακή Φραγκιαδάκη
#aoaff15 #TheThirdMan
1![]() | ΕΙΔΗΣΕΙΣΟι καλύτερες σκηνές σεξ του 21ου αιώνα σύμφωνα με το Indiewire |
2![]() | ΕΙΔΗΣΕΙΣΟ Ρόμπιν Γουίλιαμς, το «Ποπάι» και «το πιο coked-up κινηματογραφικό πλατώ που είδα ποτέ» |
3![]() | ΘΕΜΑΤΑΧάρβεϊ Καϊτέλ: Ένας ηθοποιός στη σκιά της «μεθόδου» |
4![]() | ΕΙΔΗΣΕΙΣΟ Ντέιβιντ Λόουερι εμπνέεται από τον Κόπολα στο «Mother Mary» με την Αν Χάθαγουεϊ |
5![]() | ΕΙΔΗΣΕΙΣΚλιφ, ο Μεσάζων: Νεότερα από το εγχείρημα των Φίντσερ, Ταραντίνο και Πιτ |